Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Cesta k úspěchu.....aneb vizitka trochu jinak...

Kolikrát jste přišli do styku ve své profesi s vizitkami, které skončily v koši bez povšimnutí? Určitě jich bylo hodně. Čtěte rady, jak v očích zákazníka a konkurentů zazářit, aby v koši neskončila i ta vaše. Ať už vedete své vlastní podnikání nebo pracujete pro někoho, tento článek Vás naučí vyniknout nad konkurencí tak„jednoduchou“ věcí a činností, jakou je mít neodolatelnou vizitku a jak vizitku předávat. 

    Vizitka je nedílnou součástí každého marketingového plánu je především nositelem informace o daném člověku a jeho firmě. Proto by měla obsahovat klasické základní údaje: jméno, jméno a logo firmy a profesi. NEBO I VAŠE VIZITKA MŮŽE BYT NEODOLATELANÁ A ŠOKOVAT.

Hlavně by každému, kdo vizitku přečte, mělo být jasné, proč volat právě Vám.

První dojem je důležitý - vizitky jiných tvarů

    Jistě se shodneme, že v dnešním moderním světě lidé dají v první řadě na vzhled, vizualní stránku věci. Je jedno, jest-li kupují televizi, sedačku, auto apod.
    U vizitek proto dbejte na vizuální stránku . Buď dáte klientovi vizitku a ten jí schová s tím, že děkuje. Nebo mu můžete dát vizitku která ho bude šokovat a dříve než ji schová na ni bude chvíli zírat, prohlížet ji a rád si popovídá o vašem nápadu. Taková vizitka ( kromě toho, že zaujme zákazníka na první pohled ) Vám dává to nejcennější v daný moment..... ČAS, čas který s Vámi chce klient dobrovolně strávit. A jako opravdový profesionál ve svém oboru si můžete třeba rovnou dovolit domluvit schůzku či obchod.

Inspirace

Vizitka malého formátu - je šokující právě svou drobností, zvláště, když jsou na ní všechny důležité údaje napsané miniaturním písmem – klient je k takovéto vizitce daleko více opatrnější, než ke konkurenčním a dá si ji přímo před Vámi na atypické místo, pro což se navíc rozhodne sám s přesvědčením, že vizitku nechce ztratit - pokud je pro Vás klient opravdu důležitý, můžete mu přidat k vizitce lupu

Vizitka velkého formátu -  je pravým opakem vizitky předešlé a o to více klienta překvapí, že je na ní uprostřed pouze telefonní číslo.  Pak jen s úsměvem prohoďte, že tento jediný údaj mu opravdu stačí, protože podle vizitky si bude vždy pamatovat komu bude telefonovat.

Kulatá vizitka - už sama o sobě Vás překvapí

3D Origami vizitka - třeba jen lodička, kterou známe už od školky, klienta ihned pobaví

Vonná visačka vizitka - provoní nadherně automobil nebo WC a stále jste na očích

,,Momentální“ vizitky

    Nemělo by se to stávat, ale přesto. Najednou u sebe nemáte vizitku. Pokud jste si je sebou nevzali, je to špatně. Jediná omluva pro to, že zrovna nemáte vizitku je ta, že už jste všechny rozdali. Pak nezbývá než vizitku stvořit přímo na místě, v daný moment a přesto dodržet pravidlo originality, být originální. Klient musí i u ,,momentální“ vizitky přesně vědět až se na ní v budoucnu podívá, od koho ji získal! Věřte nebo ne, ale často si tyto vizitky klient nechá daleko raději a déle u sebe než vizitky, jejichž výroba Vás stála čas a finance.

Přímý Kontakt

     Někdy je lepší, když si vezmete kontakt přímo Vy na člověka, který chce kontakt na Vás. Můžete být třeba zrovna ve spěchu nebo to pro Vás může být daleko důležitější osoba, než Vy pro ni  a tak se raději ozvete přímo Vy. Je to lepší než riskovat, že potencionální  klient nebude mít zájem nebo vizitku ztratí.

Vizitka vyzývá k akci 

     Podíváte-li se na klasickou vizitku se spoustou kontaktních údajů, znamená to, že si můžete vybrat způsob, jak dotyčného kontaktovat a nebo můžete vizitkou vyzývat k akci, a ne pouze informovat o Vaší existenci.

    Vždy je lepší napsat PIŠTĚ: bv.fincentrum@gmail.com než E-MAIL: bv.fincentrum@gmail.com – stejná věc, jen podaná jinak, vyzývá k akci.
    Stejně tak vizitka sama klientům podprahově může napovídat, co s ní má klient udělat. Pokud na ni totiž napíšete jen svůj e-amil a využijete nějakou z předcházejících technik, aby klient věděl, že je to právě Vaše vizitka, pak je mu jasně řečeno, že má pouze a jedině Vás kontaktovat e-mailem. Pokud je na vizitce jenom Váš web, pak má navštívit Váš web a zkontaktovat se s Vámi tímto způsobem a zrovna při prohlídce např. NAKOUPIT.
    Vy jste ti, kteří můžou tímto způsobem nasměrovat klienta tam, kam potřebujete. Přemýšlejte, co chcete aby Vaši klienti udělali a nechejte Vaši vizitku, ať jim to neustále připomíná. VYZVĚTE K AKCI !

    Vždy když jsem pracoval v obchodní činnosti, realitách, reklamní činnosti nebo financích tak jsem rozdával všude klasické vizitky na kterých bylo mé jméno, logo, kontakty do společnosti, adresa  a spousta běžných zbytečností. Lidé mi sice volali, ale až po čase jsem zjistil, že mi vlastně volají lidé, kteří na mě mají kontakt z vizitek. Ale byli to jen ti lidé kterým,  jsem dal vizitku v klidu, s humorem, s radostí a věnoval jsem jim čas. Z těchto vizitek mi volali klienti. Ne z vizitek, které  jsem rozdával „hala bala“. Ale z těch, do kterých jsem dal srdce a to, co mám rád, co jsem stvořil, co mě baví.

Vizitka se u spousty podnikatelů stala automatickým nástrojem. Ale automatickým bohužel v tom špatném slova smyslu. Dávají ji jenom proto, že mají nějakým způsobem vžité, že se to tak prostě dělá. Buďte jiní ŠOKUJTE.

    Často jsem přemýšlel, jestli existuje nějaký nejlepší čas, kdy předát vizitku. Jestli mám čekat, až si o ni řeknou nebo naznačit nebo předat jenom, když mám pocit, že jsem zaujal. Rozdávejte vizitky často a bez vyzvání . Vedla mě k tomuto Jednoduchá skutečnost. A to ta, že se mi během mého života několikrát stalo, že už jsem měnil kontaktní údaje podnikání a ještě stále zbylo 5 krabic nerozdaných vizitek. Vizitky máte na to, aby jste je rozdávali! Aby Vás propagovaly, aby byly pořád v oběhu, aby pořád tiše pracovaly a připomínaly Vás klientům.
    Rozdávejte všude, cizím lidem . Mluvte o svém podnikání nebo práci. KUDY CHODÍM TUDY TROUSÍM.
např. můžete pochválit barmana ve vaší oblíbené kavárně či baru za příjemnou obsluhu a říct mu v čem pracujete. A že by jste ho rádi odměnili za to jak se o Vás stará. Když Vám poskytne kontakt, že mu ZDARMA za jeho ochotu zašlete informace a tipy (např. pro jeho peněženku), které jsou jinak placené.

Závěrem

    Udělejte i z darování vizitky malinký obřad, show, zábavný rituál, chvilkové potěšení, nezapomenutelný zážitek! To všechno jde. Vím to, protože to dělám a funguje to! Uvědomte si, že vizitku vždy předáváte VY OSOBNĚ. V tom momentě jste to VY, s kým klient mluví, koho vidí, na koho bude vzpomínat - JSTE TO VY a předáváte nejdůležitější propagační materiál, který se předává POUZE Z RUKY DO RUKY a právě v jednom jediném momentě – můžete z něho vytřískat maximum! Vizitka je Vaše a reprezentuje Vás či Vaši firmu. Měla by odrážet kus Vašeho nitra, pohledu na svět, na podnikání, na život. Dělá to tak Váš web, Vaše letáky, plakáty, Vaše cedule na chodníku, Váš jídelní lístek v restauraci, Váš osobní e-mail, který jste někomu poslali, Váš Facebook? V tom všem by měl být kus z Vás, pokud ne a tvoří za Vás někdo jiný, dusíte své JÁ. Ale vždy s vizitkou v první řadě PRODÁVÁM to nejcennější co mám SÁM SEBE.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Kamil Baláž | neděle 29.12.2013 7:00 | karma článku: 10,29 | přečteno: 768x
  • Další články autora

Kamil Baláž

"Úspěšná cesta" aneb největší pokuta v historii ČNB- pokračování po 3 letech

Společnost OVB dostává pravomocným rozhodnutím České národní banky pokutu 5 milionů Kč za klamavé obchodní praktiky v souvislosti s prodejem investičního životního pojištění.

14.3.2016 v 23:17 | Karma: 9,71 | Přečteno: 515x | Diskuse| Brno

Kamil Baláž

Lukáš Štork (Mikula), poradce obírá klienty pod novým jménem

Lukáš Štork působí pod novým jménem Lukáš Mikula a dál provozuje finanční zprostředkování. Nezměnil ani své praktiky.Lukáš Štork, dnes Lukáš Mikula, neskončil s „finančním poradenstvím“. Pokračuje dál ve své „hvězdné“ kariéře a dál poškozuje klienty. Jeho praktiky se nezměnily – dál prodává vysoká IŽP „na spoření“ a po dvou letech je obměňuje.

30.1.2015 v 7:30 | Karma: 18,00 | Přečteno: 1608x | Diskuse| Ekonomika

Kamil Baláž

PF 2014

Všem čtenářům, kolegům, příznivcům a kamarádům děkuji za úspěšný rok 2013. Doufám, že i pro Vás byl rok 2013 úspěšným a podařilo se Vám dosáhnout a splnit si své sny, přání nebo úspěch.

31.12.2013 v 14:31 | Karma: 4,63 | Přečteno: 197x | Diskuse| Ostatní

Kamil Baláž

Přidělení úvěru ze stavebního spoření, není jen tak..

Někteří lidé používají stavební spoření na spoření, ale hlavním smyslem stavebního spoření je financování bytových potřeb. Stavební spoření není vůbec jednoduchý produkt. A aby toho nebylo málo tak stavební spořitelny se ho snaží ještě více komplikovat. Pak tomu neporozumí ani běžně finančně gramotný člověk a stavení spořitelny tak můžou praktikovat prodejně zavádějící informace. Přidělení řádného úvěru jen tak nelze spočítat.

28.12.2013 v 23:00 | Karma: 7,73 | Přečteno: 741x | Diskuse| Ekonomika

Kamil Baláž

"Úspěšná cesta" aneb největší pokuta v historii ČNB

Když sloužil to první léto vysloužil si milion za to. Není to text známé písně, ale článek o "úspěšné cestě" jednoho poradce, který si vysloužil několik ocenění za nejlepší evropský prodej, vyloučení z profesní asociace AFIZ a největší pokutu v historii ČNB. Co k tomu předcházelo a vedlo ?

19.11.2013 v 1:30 | Karma: 11,00 | Přečteno: 2331x | Diskuse| Ekonomika
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Partneři z Francie vsadili každý sám podobná čísla, miliony vyhráli oba

17. května 2024  8:25

Jako o mimořádně vzácném případu hovoří experti o výhře ve francouzské loterii, ve které uspěli muž...

Vypadá to jako plakát k hororu. Brity vyděsil rudý portrét Karla III.

17. května 2024  8:16

Značnou pozornost vzbudil portrét, který si nechal vyrobit britský panovník Karel III. Dílo malíře...

Ukrajinská armáda zaútočila na přístavy v Černém moři, cílila i na sklady s ropou

17. května 2024  6:42,  aktualizováno  8:13

Sledujeme online Ruská obrana v noci čelila rozsáhlému útoku dronů na Sevastopol a další přístavní město...

Americkým Houstonem se prohnala mohutná bouře, vyžádala si čtyři oběti

17. května 2024  8:09

Nejméně čtyři lidé přišli o život při silných bouřkách, které se ve čtvrtek přehnaly přes město...

  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 980x
Moje vize je v profesionálním a nezávislém finančním poradenství pro fyzické a právnické osoby. Stát vždy na straně klientů a pomáhat lidem se orientovat ve složitém světe financí. Učit je finanční gramotnosti a pomáhat s osobním rozvojem a ukázat cestu k úspěchu a bohatství.